Regulamin sklepu internetowego Palubo Aluprofil

§1 Dane Sklepu

  1. Sklep internetowy PALUBO, widniejący pod adresem internetowym www.palubo.pl (zwany dalej „Sklepem”), jest własnością przedsiębiorcy Pawła Boryna prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą PALUBO Paweł Boryna z siedzibą: ul. Asnyka 92, 96-100 Skierniewice, pow. Skierniewice, woj. Łódzkie; NIP 8361684900; REGON 369792593.
  2. Dane Sklepu do korespondencji:
    1. adres do doręczeń: PALUBO Paweł Boryna z siedzibą: ul. Asnyka 92, 96-100 Skierniewice;
    2. adres poczty elektronicznej: BIURO@PALUBO.PL;
    3. telefon: 885-544-376

§ 2 Definicje

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

Klient – każda osoba, która zawarła ze Sprzedawcą umowę o założenie konta lub bez zakładania konta w Sklepie złożyła zamówienie; pojęcie to oznacza również osobę, która nie posiada Konta i jest w trakcie składania zamówienia.

Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.

Konsument – Klient będący pełnoletnią osobą fizyczną posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych korzystającą ze Sklepu Internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.

Regulamin – niniejszy Regulamin sklepu internetowego.

Sklep – Sklep Internetowy „palubo” prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://www.palubo.pl

Sprzedawca – Paweł Boryna prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PALUBO Paweł Boryna jako podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

Towar – przedmioty wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego.

Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.

Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klienta drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);

§ 3 Wymogi techniczne

Żeby złożyć Zamówienie w Sklepie Internetowym, Klient musi spełniać następujące wymagania techniczne, niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca:

– posiadać konto poczty elektronicznej (e-mail);

– posiadać komputer, telefon typu smartfon lub tablet z dostępem do Internetu;

– mieć zainstalowaną przeglądarkę internetową;

– mieć włączoną w przeglądarce internetowej obsługę Cookies oraz JavaScript.

§ 4 Zakupy w Sklepie – postanowienia ogólne.

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.palubo.pl
  2. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej www.palubo.pl, w sposób umożliwiający Klientowi jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
  3. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
  4. Klientami sklepu internetowego mogą być osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne, o których mowa w art. 331 Kodeksu cywilnego zdolne do zawierania wiążących umów zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. Poprzez złożenie zamówienia osoby te oświadczają, że posiadają uprawnienia do zawarcia ważnej umowy. Osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne, o których mowa w art. 331 Kodeksu cywilnego nie spełniające tych warunków, ponoszą pełną odpowiedzialność wobec Sklepu za szkody wyrządzone ich działaniem. 
  5. Korzystanie ze Sklepu internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie.
  6. Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  7. Informacje o Towarach Sprzedawca zamieszcza w Sklepie Internetowym.
  8. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów i asortymentu, wprowadzania nowych towarów do Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu lub wprowadzania w nich zmian.          
  9. Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich, praw majątkowych i własności intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich, a w szczególności do:
    1. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich;
    2. korzystania ze Sklepu internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
    3. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam);
    4. korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Sprzedawcy;
    5. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego;
    6. korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
  10. Treści prezentowane na stronach Sklepu, a w szczególności ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, nie są ofertą handlową w rozumieniu przepisów art. 66 i 661 Kodeksu cywilnego, lecz zaproszeniem do składania ofert.

§ 5 Ceny

  1. Cennik umieszczony na stronie internetowej www.palubo.pl ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w myśl Kodeksu Cywilnego, a jedynie jest zaproszeniem do zawarcia umowy. 
  2. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy towarze w momencie złożenia zamówienia przez Klienta, jeżeli została następnie potwierdzona przez Sklep.
  3. Wszystkie ceny podane w Sklepie Internetowym są cenami brutto podanymi w złotych polskich (zawierają wszelkie należne podatki). i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia.
  4. Do ceny Towaru należy doliczyć koszty dostawy w wysokości wskazanej w § 7 dla wybranego przez Klienta sposobu dostawy. Ceny dostawy podane w § 7 dotyczą tylko dostawy na terenie Polski. Ceny przesyłek zagranicznych ustalane są indywidualnie.
  5. Kupony rabatowe nie sumują się.

§ 6 Zamówienia w Sklepie

  1. Zamówienia są przyjmowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  2. Zamówienia w Sklepie Internetowym można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok- za wyjątkiem przerw technicznych.
  3. Złożenie Zamówienia polega na wypełnieniu formularza zamówienia w Sklepie Internetowym.
  4. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe: dokładny adres, na który Zamówienie ma być wysłane, oraz numer telefonu i adres e-mail.
  5. W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedawca ma prawo do anulowania Zamówienia.
  6. Za złożone zamówienie uważa się zamówienie potwierdzone przez Sklep drogą elektroniczną .
  7. Klient w procesie składania zamówienia otrzymuje bądź paragon bądź fakturę VAT. Dokument zostanie wysłany wraz z przesyłką lub będzie przesłany na adres e-mail Klienta podany w Zamówieniu. Sklep podaje do wiadomości, że w związku z brakiem technicznej możliwości umieszczania na paragonie numeru identyfikującego nabywcę za pomocą kasy fiskalnej, paragony będą wystawiane tylko i wyłącznie dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej. Nabywca prowadzący działalność gospodarczą zobowiązany jest poinformować o tym sprzedawcę w momencie dokonywania zakupów i składania zamówienia , tak żeby sprzedawca nie rejestrował sprzedaży za pomocą kasy fiskalnej, tylko wystawił dla odbiorcy fakturę VAT zgodnie z art. 106b ustawy o VAT. Nie podanie przez klienta przy składaniu zamówienia numeru NIP będzie wiązało się z wystawieniem jedynie paragonu fiskalnego bez możliwości wystawienia dokumentu faktury VAT. Klient podając NIP oświadcza, że dokonuje zakupu jako przedsiębiorca. Zakup związany z działalnością gospodarczą.
  8. Jeśli faktura ma zostać wystawiona przez Sklep, należy podać wszystkie dane niezbędne do jej prawidłowego wystawienia, w szczególności nazwę podmiotu, dane oraz NIP. Dokonując zakupu w Sklepie Klient wyraża zgodę na wystawienie faktury bez podpisu.
  9. W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie za zamówienie, wyznaczonym przez Sklep,   w wysokości wynikającej z umowy sprzedaży, Sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowy termin na dokonanie płatności i informuje o tym  klienta , w wypadku bezskutecznego upływu tego terminu na dokonanie płatności, Sprzedawca prześle Klientowi oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art.491 kodeksu cywilnego.
  10. Po złożeniu przez Klienta skutecznego Zamówienia otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą otrzymanie Zamówienia.
  11. Realizacja Zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu na rachunku Sprzedawcy wpłaty dokonanej przez Klienta w wysokości 100% Zamówienia.
  12. Jeśli Klient niebędący Konsumentem  w czasie realizacji zamówienia zrezygnuje z zakupu, wpłata tytułem 100% przepada na rzecz sprzedawcy tytułem kary umownej. Kara umowna nie wyłącza prawa dochodzenia odszkodowania w części przenoszącej wysokość zastrzeżonej kary umownej.
  13. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
  14. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

§ 6 Sposoby płatności za Zamówienie

  1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
    1. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy zaliczki w wysokości 100% wartości Zamówienia na podany rachunek bankowy.

Rachunek Sprzedawcy:

Bank: PKO BP

Numer rachunku: 10 1020 4580 0000 1602 0208 2501

§ 7 Koszt, sposoby i termin dostawy

  1. Zamówienie dostarczane jest na adres wskazany w formularzu zamówienia. Klient zostanie poinformowany niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie dostawy lub może ją opóźnić.
  2. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy:
    1. przesyłka kurierska,
    2.  odbiór osobisty w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy.
  3. Całkowity czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 30 dni od dnia złożenia zamówienia przez Klienta, jednakże Sklep Internetowy dokłada wszelkich starań, by zamówienia były realizowane możliwie szybko.
  4. Klient jest obciążany kosztami dostawy:

– przesyłka kurierska

  • Dostawa, ze względu na charakter Towarów wytwarzanych na indywidualne zamówienie Klienta, realizowana jest w okresie od 4 do 8 tygodni.
  • Informacja o orientacyjnym czasie realizacji zamówienia podana jest przy towarze. Termin realizacji podany jest w dniach roboczych. Terminy wysyłki to informacje przybliżone – każdorazowo po złożeniu zamówienia skontaktuje się z Kupującym pracownik Sklepu, w celu potwierdzenia czasu realizacji lub potwierdzenia możliwości odbioru osobistego z magazynu Sklepu.
  • Dzień wysyłki towaru z magazynu, uznaje się za dzień realizacji przez Sklep zamówienia. Przesyłki nie są dostarczane w  soboty, niedziele i Święta.
  • Jeżeli Sklep nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że przedmiot świadczenia nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 7 dni od zawarcia umowy, zawiadamia o tym Konsumenta i zwraca całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.
  • Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczpospolitej Polskiej
    i odbywa się na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. Dostawa nie obejmuje wniesienia zamówionych Towarów do mieszkania i ich montażu.
  • Zgodnie z art. 545 § 2 Kodeksu Cywilnego, w razie przesyłania towaru na miejsce za pośrednictwem przewoźnika , klient ( nie będący konsumentem) obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju; jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Na podstawie art. 558 kodeksu cywilnego odpowiedzialność sklepu z tytułu rękojmi jest wyłączona co do klientów nie będących konsumentami.
  • W przypadku uszkodzenia towaru podczas transportu, kurier ma obowiązek spisać protokół szkody w obecności klienta. Po złożeniem podpisu na protokole szkody należy sprawdzić czy informacje w nim zawarte są zgodne z rzeczywistym stanem przesyłki. W protokole powinny znajdować się informacje dotyczące uszkodzenia opakowania zewnętrznego oraz wewnętrznego.

§ 8 Odstąpienie od umowy

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
  2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedawcy.
  3. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce Dokumenty do pobrania.
  4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedawcy.
  6. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres Sprzedawcy.
  7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy w związku z odstąpieniem od umowy.
  8. W wypadku odstąpienia od umowy Konsumentowi zwracane są wszystkie otrzymane od niego płatności (nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych), bez kosztów dostawy.
  9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  10. Prawo do odstąpienia od umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:
    1. świadczenia usług  jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    2. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    3. umowy, w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów.
  11. Towary, których właściwości określa Klient na podstawie specjalnego zamówienia nie podlegają wymianie.

§ 9 Procedura reklamacji

  1. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Towar bez wad.
  2. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie cywilnym.
  3. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  4. Reklamacje może zostać złożona przez Klienta na przykład:
    1. pisemnie na adres Sprzedawcy: PALUBO Paweł Boryna z siedzibą: ul. Asnyka 92, 96-100 Skierniewice;
    2. w formie elektronicznej, za pomocą poczty elektronicznej, na adres Sprzedawcy: BIURO@PALUBO.PL
  5. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji następujących danych:
    1. imię i nazwisko,
    2. adres,
    3. adres e-mail,
    4. datę złożenia zamówienia,
    5. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania,
    6. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  6. O rozstrzygnięciu reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź pocztą tradycyjną.
  7. Składając reklamację należy dostarczyć do Sprzedawcy reklamowany produkt wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym. Reklamacje nie obejmują kosztów transportu, chyba że Klient jest Konsumentem. Towar wysłany do siedziby firmy powinien być zapakowany i zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami podczas transportu. W przypadku, gdy Klient jest Konsumentem zwracany jest mu koszt przesyłki.
  8. Obsługa sklepu nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem.
  9. Jeżeli ze względu na rodzaj produktu dostarczenie go przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym produkt się znajduje.
  10. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się

Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

  1. W wypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sprzedawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość zakupionego Towaru.
  2. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Sklep skontaktuje się z Klientem w celu uzgodnienia sposobu i terminu jej  załatwienia. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, z uwagi na charakterystykę sprowadzanego towaru – sklep zastrzega sobie prawo wydłużonego terminu przywrócenia towaru do stanu sprzed uszkodzenia o czym klient będzie na bieżąco informowany .
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  4. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Klienta, wszelkie koszty związane z reklamacją pokrywa Klient.
  5. Sprzedawca informuje, iż w przypadku zamówienia produktu oznaczonego tym samym kodem w odstępach czasowych, towar może różnić się co do koloru materiału lub innych jego parametrów. Nie stanowi to jednak wady produktu, dającej podstawę do złożenia reklamacji, a wynika z okoliczności, iż produkty pochodzą z innych partii. W konsekwencji, reklamacje składane na tej podstawie nie będą mogły zostać uwzględnione przez Sprzedającego. W przypadku składania tego rodzaju zamówień i domawiania kolejnych sztuk produktów oznaczonych jednakowym kodem, uprzejmie prosimy o uprzedni kontakt ze Sklepem.

§ 10 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Klient będący Konsumentem posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym:
    1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży działającego przy Inspekcji Handlowej.
    2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej.
    3. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej

800 007 707 oraz za pośrednictwem poczty email: porady@dlakonsumentow.pl

§ 11

  1. Klient wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie jego danych osobowych. Dane osobowe podane przez Klienta są gromadzone i przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
  2. Administratorem danych osobowych Klientów jest Pawła Boryna prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą PALUBO Paweł Boryna z siedzibą: ul. Asnyka 92, 96-100 Skierniewice, pow. Skierniewice, woj. Łódzkie; NIP 8361684900; REGON 369792593.
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Sprzedawca, ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z bazy danych Sklepu Internetowego.
  4. Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane w celu:
    1. realizacji Twojego Zamówienia;
    2. rozpatrywania składanych reklamacji oraz innych czynności wskazanych w Regulaminie;
    3. naszych działań promocyjnych i handlowych. W tym sklep zbiera i przetwarza adresy e-mail użytkowników, aby wysyłać treści marketingowe związane z działalnością – informacje o charakterze handlowym, oferty, promocje, nowości.
    4. korzystania z formularzy na stronie Sklepu internetowego, aby spółka mogła skorzystać z tej formy kontaktu, użytkownik musi podać swój adres e-mail, aby klient  miał kontakt ze sklepem, aby sklep sprawnie mógł odpowiedzieć na pytania .
    5. utworzenia Konta w Sklepie;
  5. Sklep zbiera dane osobowe tylko wtedy kiedy jest to niezbędne, przechowywane są one tylko przez okres niezbędny do realizacji celu. Zakres przetwarzanych danych osobowych określa zakres danych z formularza. Przetwarzanie danych osobowych może dotyczyć adresu poczty elektronicznej, imienia i nazwiska, numeru telefonu, adresu zamieszkania, adresu dostawy zamówienia, danych do wystawienia Faktury VAT.
  6. Podanie nam swoich danych osobowych jest dobrowolne, ale brak zgody na przetwarzanie danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne, uniemożliwi wykonywanie usług i realizację Umów Sprzedaży. Dane przechowywane są na bezpiecznych serwerach .
  7. W przypadku naszych klientów dane przechowujemy na czas konieczny do efektywnej realizacji zamówień. Twoje dane związane z zawarciem i realizacją umowy przechowujemy przez okres niezbędny do ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, ustalony w Kodeksie Cywilnym (licząc od chwili, gdy umowa przestaje obowiązywać).
  8. Na mocy art. 31 Ustawy o ochronie danych osobowych powierzamy przetwarzanie danych osobowych naszych klientów innym firmom w celu wykonania przez te firmy czynności związanych z realizacją zamówień (np. transport) , administracją. Ilość przekazywanych danych jest ograniczona do minimum wymaganego do poprawnego wykonania usługi.
  9. Nie przekazujemy Twoich danych do takich państw w których RODO nie obowiązuje.
  10. W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych przysługują Ci następujące uprawnienia:
    1. prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
    2. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
    3. prawo do przenoszenia danych jeśli jest to technicznie możliwe;
    4. prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli Użytkownik uprzednio taką zgodę wyraził;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora. Jeśli masz zastrzeżenia dotyczącą przetwarzania przez nasz Sklep Twoich danych, prosimy abyś zgłosiła/zgłosił się do nas w pierwszej kolejności aby rozwiązać problem . Masz prawo również skontaktować się z Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych za pośrednictwem jego strony internetowej lub pod adresem: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych  ul. Stawki 2-00-193 Warszawa.
  11. Szczegółowe zasady ochrony danych zawarte są w zakładce – Polityka prywatności .

§ Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
  3. Zmiana Regulaminu obowiązuje od dnia podanego przez Sklep, nie wcześniej jednak niż 3 dni od dnia udostępnienia informacji o jego zmianie na stronie internetowej wraz tekstem Regulaminu.
  4. Zamówienia złożone przed wejściem w życie nowego Regulaminu podlegają zasadom określonym w dotychczasowym regulaminie. Do praw i obowiązków powstałych na podstawie dotychczasowego regulaminu, stosuje się dotychczasowy Regulamin.
  5. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym zmieniony regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 3841 Kodeksu Cywilnego, to jest Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Klient będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.
  6. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów będących konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
  7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  8. W razie sporów na gruncie zawartej umowy sprzedaży , strony umowy będą dążyły do rozwiązania polubownego sporu.
  9. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem,  zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami odpowiednich przepisów Kodeksu Postępowania Cywilnego.
  10. Jeżeli jakikolwiek punkt niniejszego Regulaminu został ujęty w Rejestrze Klauzul Niedozwolonych prowadzony przez Prezesa UOKiK, Klient nie jest związany tym postanowieniem regulaminu. Klient, który powziął wiadomość o ujęciu jakiegokolwiek punktu niniejszego regulaminu w Rejestrze Klauzul Niedozwolonych prowadzonym przez Prezesa UOKiK powinien zawiadomić o tym fakcie Sklep Internetowy. Z uwagi na dbałość o dobro konsumenta Sklep Internetowy niezwłocznie usunie taki zapis.

 Regulamin wchodzi w życie z dniem 05-05-2021 r.